Outlook, Al ve Ver menüsü Pasif

Outlook’ta Al ve Ver menüsü Pasif – Outlook Al ve Ver menüsü çalışmıyor

Outlook’ta al ve ver menüsüne erişememe çözümü;

Windows’unuzun Bölge ve Dil Seçenekleri ile ilgili bir problemdir. Start > Control Panel > Regional options > advanced > non-unicode program dilini Türkçe yapıp bilgisayarınızı yeniden başlatın. Denetim Masası > Bölge ve Dil Seçenekleri > Gelişmiş veya Yönetimsel (işletim sistemi Xp-Vista-7 de değişebilir) > Sistem Yerel Ayarlarını Değiştir > Gelen ekranda Türkçe Türkiye’yi seçiniz ve bilgisayarınızı yeniden başlatınız

KAYNAK: bilgisayarin.com

Yayım tarihi
Microsoft olarak sınıflandırılmış

Yorum Gönderin

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.