Tabi çözüldü doğru olmamış olabilir ama yapılması gereken Vodafone ile irtibat kurup problemin çözülmesi için ısrarcı olmak gerekiyor.
Ben ilk aradığımda 3. party yazılım izinlerini resetlemişlerdi ama sorun çözülmedi.
İnternette gördüğüm kadarıyla bu sorunu yaşayanlar Vodafone kullananlar.
+++
Vodafone’dan Turkcell’e geçince sorun düzeldi 21.03
Telefon değiştiği halde problem devam ediyordu.
+++
Önce Getir uygulaması ile başlayan daha sonra Master Card (Masterpass) kayıt ile devam eden aktivasyon mesajı gelmemesi süreci;
Telefon: Xiaomi , Hat: Vodafone
Diğer uygulamalarda sms ile ilgili herhangi bir problem yok.
Getir firmasını arandı, mail atıldı, hesap kapatıldı sonra tekrar açıldı ama sonuç değişmedi.
Sim Kart yuvası değiştirildi.
Vodafone arandı ve 3. party yazılım izinleri resetlendi.
Sim Kart başka telefona takıldı ama olmadı.
E-Devlet İleti yöneti sisteminden engellenen tüm numaralara izin verildi ( İleti Yönetim Sistemi )
Aynı linkten Yeni İleti Onayı Ver linkinden Getir ismi yazılarak da izinler verildi.